ANBI

De Vughtse Omroep Stichting heeft een aanvraag ingediend voor een ANBI status bij de belastingdienst.

Status: in aanvraag

Doelstelling:
Ter uitvoering van de taak van de publieke media-instelling, bedoeld in artikel 2.1 van de Mediawet 2008, op lokaal niveau een programma voor de algemene media-instelling te verzorgen, het verzorgen en het doen verspreiden van diverse media, die in het bijzonder betrekking hebben op de gemeente Vught.

Door middel van diverse media, waaronder in ieder geval radio- en televisieprogramma’s, voorzien in de behoefte aan informatie, voorlichting en ontspanning op maatschappelijk, cultureel en sociaal gebied, zodanig dat de stichting geacht kan worden een instelling van algemeen nut te zijn.

Hoofdlijnen van het beleidsplan:

(Werk)dagelijks brengt NOVO3 een nieuwsaanbod en achtergronden over alle mediakanalen.

De redactie cureert dagelijks het nieuws en zorgt voor duiding. Nieuwsberichten worden uitgewisseld met andere partijen, zowel inkomend als uitgaand. Daarnaast zal de redactie zorgdragen voor verslaglegging van evenementen, openingen, sport, politiek, gemeenteraadsvergaderingen, verkiezingen en actief in de wijken en dorpen aanwezig zijn door het opzetten van een fijnmazig netwerk.

Radio en TV worden omlijst met complementaire programma’s. Denk hierbij aan sport, cultuur, politiek, gemeente en uitagenda. Deze programma’s kunnen ook door niet taakstellende partijen geleverd worden.

Op de radio zal (werk)dagelijks tussen 7.00 en 19.00 uur op de halve uren aandacht geschonken worden aan het nieuws, weer en verkeer uit en rondom Vught. In de avond zal een dagoverzicht verzorgd worden.

Op TV zal werkdagelijks een carrousel starten met het nieuws van de dag. De overige zendtijd wordt gevuld met visual radio en aanvullende relevante programmering.

Het volledige beleidsplan is hier in te zien.

Naam van de stichting:Vughtse Omroep Stichting
RSIN:862297412
Bestuurders:Wouter Schreuder – Voorzitter
Rick Wielens – Penningmeester
Niek Persoon – Secretaris
Berry van de Water – Bestuurslid
Martijn van Engelen – Bestuurslid
Karlijne Jansen – Bestuurslid
Contactgegevens:Statutaire zetel:
St. – Lambertusstraat 61
5266AD Cromvoirt

Bezoekadres:
Secretaris van Rooijstraat 15
5261EP Vught

Studio:
Marktveldpassage 34
5261 ED Vught

Web: www.vughtseomroepstichting.nl
Mail: info@vughtseomroepstichting.nl
Beloningsbeleid:Bestuurders en vrijwilligers van de Vughtse Omroep Stichting ontvangen
voor hun werkzaamheden geen beloning.
Jaarverslag:op dit moment zijn er nog geen verslagen beschikbaar
Financieel verslag:op dit moment zijn er nog geen verslagen beschikbaar